baggrund

torsdag den 14. marts 2013

Tusind tak

til Annelise,for en fantastisk dejlig dag i super godt selskab



Jeg har fået monteret mit rib-apparat



og der er blevet strikket en strømpe,hvor jeg så selv skal strikke en makker til den,eller måske nøjes med en-griner


Den er blevet syet sammen i siden med maskesting


øvelse gør mester,og måske bliver strømpestrik ikke en straf,sjovt er det ihvertfald at strikke strømper på den måde


og ordet strikkeprøve får jo en helt anden betydning-vupti har man strikket den,og kan hurtigt lave en anden hvis den ikke er iorden

Jeg skal i gang med at øve mig,og det you-tube og google ikke ved,det spørger jeg bare Annelise om :))

Endnu engang tak for idag til Annelise,glæder mig til at komme igang med det hele


5 kommentarer:

  1. Hej Gitte. Jeg siger selv tak for en hyggelig dag. Jeg lærte også noget af dig og det er så dejligt når vi kan lære noget af hinanden. Jeg er med på at lære dig noget mere når du er klar til det. Jeg er sikker på at du hurtig skal få det lært. Det næste du skal prøve er sømandsmønster som du får i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annelise
      Jeg skal have vundet garn op til poncho i dag, og så står den på strømper i weekenden. Jeg er meget glad for din hjælp, og vil meget gerne have din hjælp en anden gang

      Slet
  2. Ja nu glæder jeg mig til at hvad du kan få ud af den fine maskine-

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er startet med en enkel poncho, tænkte jeg hellere måtte kravle før jeg forsøger at løbe, lige nu er den i vaskemaskine til en gang filtning

      Slet
  3. Spændende ser det ud ;) Så er det jo dig, jeg skal ha´ fat i, når jeg skal have gang i min maskine ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...