baggrund

mandag den 11. marts 2013

Ulla fristede

med det skønneste tørklæde,bare se selv,så jeg var jo nødt til at købe opskrift,og rondere lageret


så nu ligger disse smuksakker og venter på at blive til det lækre tørklæde,supersoft og tynd alpaca ,i farver som lover lidt forår


opskrift er købt fra ravelry,printet og klar til at blive læst igennem,og tjek lige-et solstrejf-men desværre mega koldt udenfor

Og så venter jeg jo stadig på min nålebremse-opkald til sælger,som lovede den kommer imorgen-altså så spændt på om den gør ??? !!

14 kommentarer:

  1. Lækre farver du har købt. Det bliver et fedt tørklæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det,egentlig var de til et camomille,men nu fløj der så noget andet på pindene :))

      Slet
  2. Har også set dette tørklæde hos Ulla. Synes også bare det er super lækkert.
    Dejlige farver du har fundet frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser simpelthen så lækkert ud,så jeg måtte bare eje et også,så godt der lige var nogle farver på lager som kunne bruges

      Slet
  3. Ulla fristede også mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi,altså ikke helt nemt,men hvem kunne næsten også undgå at blive fristet :))

      Slet
  4. Det er skønne farver har valgt Gitte.. Jeg glæder mig til at se din version..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Ulla, jeg er igang med Gollum, så skøn en farve

      Slet
  5. Fede farver,det ser ud som ultimativ guf, håber din venten snart er forbi,skønt lige at få sagt hej til dig i fandango.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget meget syrlig gul, jeg håber på levering i dag. Tak og i lige måde., godt du sagde noget, jeg var nået til hvor er det lige jeg har set hende før??? :))

      Slet
  6. Så flot opskrift - tak for link!!!! Vi strikkere er jo gode til at finde prosjekter når vi venter på noget!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, det er så fint, og et nemt projekt når hjernen hellere ville øve sig på strikke maskinen,

      Slet
  7. Jeg forstår godt du lod dig friste - det er så skønt. Gode farver du har valgt, glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jo helt umuligt andet,og kombinationen af de to slags garn bliver altså mere end lækkert

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...