baggrund

søndag den 29. april 2018

Holy moses

har jeg faktisk tænkt hver gang jeg har set denne strik fra Westknit Marled sweater og njarh nej tak OG så alligevel JAAAA ,den må jeg altså,strikke



Sådan har jeg vævet frem og tilbage mellem nej og ja,og njarh og jo ski da,så endte med at kigge mit lager igennem ,måske der lige kunne være noget brugbart ,og jooo jeg havde jo sådan set lidt af hvert,MEN så alligevel ikke rigtigt 



Så jeg kørte en tur i ULDFISKEN,og fik min skønne garndame til at tjekke hendes hylder,og kom hjem med denne skønne bunke,de multifarvede er nogen hun selv har farver,det er noget uld/silke ,dem glæder jeg til at strikke med det




Den brunlige silkmohair fra Isager vil jeg bruge hele vejen igennem,så nu skal der vindes garn op og laves strikkeprøve
Forresten er opskriften en af dem der er oversat til dansk,bare hvis der skulle være en vild sweater/kjole og du ikke lige er til engelske opskrifter
















5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

  2. Dorthe30. april 2018 kl. 13.23
    Ja det er hvis sådan en man elsker eller hader 😊 Men kan rigtig godt lide faconen. Og med dine valgte farver tror jeg den bliver rigtig flot. Glæder mig i hvert tilfælde til at se den.

    SvarSlet

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig sådan en elske hade model,tror den bliver sjov at strikke

      Slet
  3. Det lyder som et vildt spændende projekt, du fandt der. Er du mon gået igang ? :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...