baggrund

mandag den 23. december 2013

Sikke noget griseri

altså jeg skulle jo sådan set kun lave én gris som skulle sidde ovenpå vores mandelgave,meeeeen


så gik der da vist lige inflation i de grise,som jeg har strikket efter en super nem opskrift lige herfra,de er strikket i nærmest nul komma fem tid,jeg har valgt at strikke med 2 tråde supersoft,på pind 3,5,så det er et godt resteprojekt



Nu tror jeg faktisk også jeg har nok grise-tror jeg nok altså ,egentlig mangler jeg jo stadig den til mandelgaven

7 kommentarer:

  1. Så søde grise - og en god idé!!!! Nyd dagen Gitte!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone, et dejligt nemt stykke strik til rester. Håber også du finder tid til at nyde din dag, jeg må hellere få lavet grisen til pynt på mandelgave

      Slet
  2. Sådan kan det gå ;-)
    Smukke julegaver, du har fået lavet - meget, meget lækker trøje med stjernemønster :-)
    Glædelig jul og godt nytår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Lene, trøjen er også et hit. Også en rigtig glædelig jul og nytår til dig

      Slet
  3. Hihi de er nu så søde så pyt med at du fik lavet rigeligt ;-)
    Glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig rigtig fine, har nået en til pynt på mandelgave også tihi, også en glædelig jul til dig og dine

      Slet
  4. Hehe, ja sådan kan det gå, men de er nu også fine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...