baggrund

lørdag den 22. juni 2013

Ærgerligt nok

er det,at jeg ikke fri denne lørdag



hvor der afholdes hæklekursus lige her,jeg kan selvfølgelig godt hækle,men nogle fif og gode ideèr kan man jo aldrig få for mange af,så skulle du stå og have brug for et hæklekursus hos min skønne garndame så skynd dig at springe til,og næh nej,dette indlæg er ikke sponsoreret,jeg er bare usædvanlig glad for min altid inspirerende garndame-jeg er altid fyldt med nye ideèr og jeg skal da selvfølgelig også lige have lavet når jeg har været forbi hende,så skønt at den der todo aldrig får en ende :))
Nå men I venter jo nok stadig på billedet af min Folklore jakke,det var jo så også den som gav mig muligheden for en tur til Uldfisken,jeg skulle have en stor sikkerhedsnål at samle den med,ville gerne have haft en som jeg kan sætte perler i,men sådan en havde hun ikke,så den må jeg have googlet hvor jeg finder,så billeder skulle gerne komme imorgen,med indhold :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...