baggrund

torsdag den 14. februar 2013

Det her må jeg godt

jeg har nemlig noget liggende til tørre


jeg kan desværre ikke bruge min nye lækre grønne Rowan garn,så jeg prøver med 2 tråde supersoft,det giver en knap så kompakt trøje som det ville have gjort med det andet garn,men den skal stadig være GRØN

Men først skal jeg have købt knapper til denne


Farven snyder gevaldigt,den orange er meget mere orange,den hedder spice,så den er der fart på.
Billede af cardigan kommer senere,når den er færdigmonteret med knapper

6 kommentarer:

  1. Uh ha! Jeg er spændt på at se kjolen færdig med knapper. Det ser lovende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg endte vist med at blive tilfreds,spændt på at få den prøvet endeligt efter vask,og de sidste finesser med knapper,og et smalt bælte til at binde bagpå,ikke til rundt om maven-uha uha-nej tak :)

      Slet
  2. Jeg elsker jo grøn og derfor også dit farvevalg :)
    Glæder mig til at se din cardigan med knapper

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har sjovt nok aldrig været en farve jeg har lavet meget i,så heldigt jeg vil lave noget i den nu,når det vist er farven i år.Cardigan er tør,nu venter jeg på en fotograf

      Slet
  3. Jeg er sikker på din cardigan både er tør og har fået monteret knapper!!!!!

    Nå, men jeg må jo vente.......(suk)......og så kan jeg jo nyde den dejlige grønne farve imens!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den nemlig,og har også fået monteret knapper,nu venter jeg på en fotograf,da jeg har for korte arme i forhold til kroppen

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...