baggrund

søndag den 12. august 2012

Pudder

Farver er vist weekendens farvevalg til lidt små-projekter

En kæmpe doily ,hæklet i spaghetti garn,opskrift fundet lige her,og garnet er købt i panduro,forbrug lidt over 2 ngl,til en mindre størrelse end i opskrift.
Den skal bruges som ´landemåtte´til min datters kat,når hun springer ud af vinduet lander hun på en jern-afsats,nu kan hun lande blødt-hvad gør man ikke for de søde kræ -smiler


Fået laver små kurve,syet i nappa købt i skumhuset-Århus,og hæklet med supersoft,så nu kan de smides til vask når de bliver grissede

Samme størrelse men i tre forskellige højder,hæklet med hvid,beige og sart rosa garn,så passer de lige i farverne til min veninde som skal have dem i gave

Har forsøgt mig med puf-stitch,men det kræver vist lige lidt mere øvelse
En lignende idè med kurvene har jeg set lige her,har dog lavet en andet størrelse og ikke valgt læder,da jeg gerne ville at de kan vaskes,har prøvet,og det kan de sagtens :)

2 kommentarer:

  1. Ser godt ud - der er tænkt over det hel både med funktionalitet og designudformning

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det,jeg ville gerne de skulle kunne vaskes,og den går jo ikke med læder,så det måtte blive et kompromis,med læderlook.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...