baggrund

søndag den 18. januar 2015

ponchosweater

måtte der simpelthen på mine pinde da mit blik faldt på den på ravelry,men suk da,ny EU regel gjorde at den blev forsinket til salg,når man bor i et EU land,men heldigvis kom en følger på Instagram mig til undsætning og ud af det blå købte hun opskriften til mig som en gave på ravelry,hold da op hvor blev jeg glad,syntes det var så pænt af hende,så nu kunne jeg komme i gang


Jeg har valgt at strikke den i pladegarn,det kan lige holde strikkefastheden,så regner med den bliver dejlig varm og let på samme tid,da det jo ikke vejer noget som helst-pladegarn 


Farven jeg har valgt er en varm okkergul , så nu strikkes der rask afsted,der er en del montering bagefter,men tænker det er valgt sådan fra designers side for at have hold på det strikkede 

 
 

24 kommentarer:

  1. Det ser så spændende ud. Tror på, at al monteringen er med fuldt overlæg. Tit synes jeg, at strik med montering har en bedre pasform, selv om det ikke er så populært ;-)
    God strikkesøndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig Ketty,men er heldigvis efterhånden kommet til at holde af at montere

      Slet
  2. Hold da op den ser spændende ud, glæder mig til at se mere ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pind 4,5 Lykke så det går godt fremad

      Slet
  3. Hvor er det bare en flot model, du der har fundet. Og en skøn okkergul farve. Hvad Søren er det nu for nogle skøre regler ? Godt der er søde mennesker derude der gerne vil hjælpe :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til den er færdig og kan prøves,ja man skulle tro der var vigtigere ting i verden

      Slet
  4. Det ser rigtig spændende ud Gitte, spændt på at se den færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lykke,jeg strikker løs,er selv meget spændt på at se den færdig

      Slet
  5. Hvor er den flot og helt sin egen - ikke en model, man ser hver dag :-) Den bliver skøn i okkergul :-) Det er fantastisk med den hjælp man kan få fra helt fremmede mennesker - ha en dejlig søndag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også det jeg faldt for,så spændt på at få den færdig ,ja det er dejligt der findes så god hjælp , strikkere er jo et hjælpsomt folkefærd :)

      Slet
  6. Hvor er den da også smuk. Glæder mig til at se den. God søndag.
    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to der glæder os Lotte :))

      Slet
  7. Den er da også flot, den kan jeg godt forstå du gerne vil have. Det var da en vidunderlig oplevelse med en som købte den til dig!! Det er virkelig fantastisk med al den hjælpsomhed dre er i strikkeverdenen, vennerne fra de sociale medier er tit kilde til stor glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nemlig en fantastisk hjælpsomhed imellem strikkere :) , bare så dejligt

      Slet
  8. Den rigtig spændende ud - lige præcis det tvist med sweater ville gøre, at jeg kunne finde på at bruge sådan en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den strikkes i flere dele,så den er ikke kedelig at strikke , og så ser den jo lidt anderledes ud

      Slet
  9. Glæder mig til at se det færdige resultat. Den ser rigtig lækker ud. Kedelige EU-regler, der gør det mere besværligt at handle noget så småt som strikkeopskrifter. Men det er da en dejlig oplevelse af få hjælp på den måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjah jeg kunne godt finde nogle vigtigere ting de kunne bruge tiden på i EU

      Slet
  10. Glæder mig til at se den!! Ser flot ut på billederne, og så skønt at nogen købte opskriften til dig!!! EU er ikke altid lige imponerende...

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikker løs,og nej imponeret var heller ikke det ord der lå i min mund da jeg ikke kunne få lov at købe opskrift ,så dejligt der lige kom hjælp udenfra,ellers var der kommet en be pænt om mail til dig,og jeg kunne overføre pengene :)) ,der gik næsten 14 dage før den blev klar til salg ellers,det kan vi strikkere jo ikke vente på

      Slet
  11. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlet
  12. Smuk ponchosweater, så kan armene også få varme :-)
    Forstår at du også er til hunde, jeg er stødt på et genialt koncept til glæde for vores familiemedlemmer - hundenene, du kan se det på min blog, hvis du har lyst.
    God aften :-)

    SvarSlet
  13. Danish to English via Google translate is interesting. Nice sweater, great color.

    SvarSlet
  14. Danish to English via Google translate is interesting. Nice sweater, great color.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...