baggrund

mandag den 12. august 2013

Så skal der findes garn

frem til dette års KAL,fra Stepen West,fik mail fra Elin,om jeg ville være med igen,og JAAAAAAAAA,meget gerne.


opskrift er købt lige her KAL,så nu skal der lige læses lidt om hans idé bag dette års sjal/tørklæde eller hvad det nu ender med,men hyggeligt er det ikke at vide hvad det ender med,sidste års tørklæde,startede med at være et stort tvivlsspørgsmål undervejs,men endte med at blive vinterens yndling

Så ind på lageret og tjekke garn ,er der mon flere som skal være med

14 kommentarer:

  1. Jeg var vild med sidste års tørklæde/sjal ... Jeg hopper nok ikke med -men glæder mig til at følge med
    knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jeg også, der er god tid endnu til at overveje, først start til september
      Knus :))

      Slet
  2. Tak for tippet. Var med sidste år og skal da helt sikkert også være med i år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt at få opskriften løbende og ikke vide hvad det ender med

      Slet
  3. Tror bestemt også at jeg skal være med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da, jeg kan godt lide hans designs, selvom jeg var meget i tvivl med det sidste år, som jo altså endte med at blive yndlings

      Slet
  4. Jeg har besluttet fra... jeg har sjaler nok, og så er jeg lidt usikker på hr West - enten bliver det rigtig godt eller også helt afsindigt... på den anden side er det næsten grund nok til at være med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lide hans designs, måske ender du med at blive fristet?:)), jeg mangler egentlig heller ikke sjaler men kan så godt lide at strikke dem, og så er det sjovt ikke at kende slutresultatet

      Slet
  5. Jeg er ikke med men hold op hvor jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen :-) god fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Det er altid sjovt at se hvad der bliver brugt af farver og den forskel det kan give,og så er det dejligt at få opskriften løbende, hvis du ikke har været med før, er det en god måde at få engelske opskrifter lært i mindre bidder, og han lægger link til YouTube med hjælp, og ellers er der jo også os som er med til at hjælpe

    SvarSlet
  7. Det lyder sjovt. Han laver altid noget spændende og anderledes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør han nemlig, og ikke lige til at gennemskue fra starten, og så har man en uge til at lave hver del, så er der ligesom en deadline :))

      Slet
  8. Jeg skal ikke være med, for jeg har så mange projekter i gang, men jeg glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha det kender jeg godt, men jeg bliver simpelthen nødt til at være med, næsten årets højdepunkt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...