baggrund

fredag den 1. februar 2013

en sprutte

er færdig,super nem opskrift,har dog lavet armene lidt kortere end i opskrift


Skulle du have lyst til at lave en skal du en tur forbi denne blog,der ligger mere information

Og så skal jeg til fødselsdag imorgen

hos den skønneste dame med den lækreste garnbutik,har købt dejlig kaffe og chokolade,så hun har energi til at komme med nye ideér til vores strikkepinde og hæklenåle

Tilbage til min hæklenål

dumme billede som lige valgte at lægge sig ned,men så er der lidt til noget nakke-gymnastik-hovedet på skrå :))

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn Blæksprutte, Gitte!

    Jeg håber på at jeg en dag får mere lyst til at hækle, men strikkepindene vil nok altid vinde over hæklenålen her i huset......selvom jeg er vild med det udtryk hæklede kjoler og jakker har......

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lea
      det troede jeg jo så også-sidste år,men det ændrede sig jo som bekendt,måske kunne du starte med en enkelt blæksprutte ? :)),måske kunne det ende med at føre til en jakke

      Slet
  2. Sjovt med det billede, hvor blæksprutten har lagt sig ned. Det ser ud som om den har suget sig godt og grundigt fast i garnet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi,ja det har du faktisk ret i,måske øver den sig til den skal holde en dyrebar prins eller prinsesse i hånden

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...