baggrund

søndag den 23. december 2012

Er I klar

til at holde jul,og nyde de følgende helligdage ?

Jeg har ihvertfald forsøgt at gardere mig


Lidt lækre nye hæfter/bøger,Marius hæftet med opskrifter på lidt af hvert,Isager´s kalender,og så selvfølgelig den overlækre nye strikkebog Suveræn Strik


Denne poncho kunne jeg sagtens ønske mig at rende rundt i


Eller måske denne lækre cowl

Imens jeg savler og tænker,og måske lige færdig-gør en UFO eller to,kan jeg jo lige gå igang med

Camomille


Jeg har faktisk ikke fået lavet et ,trods de utallige lækre jeg har set rundt i blog-land,og fået gramset på
dette her,scroll lidt ned på siden,og frem dukker det smukkeste camomille i de skønneste türkise farver,mit bliver dog i mere dæmpede farver,indtil jeg falder over den smukke türkise
Farverne i mit camomille bliver Storm fra Fandango,som er en skøn mørk petrolblå,og en støvet petrolblå fra isager,Tøndering strik
Håber I allesammen får en skøn jul,med en masse dejlig tid til at spise alt for meget-smiler

12 kommentarer:

  1. Hej igen Gitte - skønne ting du har gang i, "Suveræn strik" står også på min ønskeseddel, så jeg håber den dukker op.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til dig og dine. Her er også provianteret både mad og garnmæssigt. vi kan godt sne inde et par dage.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte.

    Du har da fået godt provianteret.. :-)

    Her er der også tid til hygge og strik, imellem de sidste forberedelser til juleaften.:-)

    Glædelig jul og godt nytår
    til dig og dine kære..

    SvarSlet
  4. Tror den poncho står på manges to do liste, den er også bare flot - har set et par stykker færdige ude i blogland. Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul til dig og familien.

    Godt med inspiration til det nye år. Tror selv jeg vil starte året med at føre nogen ting færdige.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  6. Hej gitte
    -du har rigtig været igang med at samle studerings
    matriale ind,-er isagers kalender ik bare rigtig
    go og med mange gode opskrifter i år?
    vil lige ønske din og familien en rigtig go
    aften, vi høres ved ,hils omkring dig
    knus karin pr

    SvarSlet
  7. Spændende bøger.

    Glædelig jul.

    SvarSlet
  8. Hej Gitte
    Skønne bøger spændt på at se hvad du bestemmer dig til:-)
    God Jul og Godt nytår til dig.
    Juleknus fra Doris

    SvarSlet
  9. Godt at købe bøgerne før jul, jeg satsede på at få dem i julegave, det skulle jeg ikke have gjort:-)

    Dit camomille tegner rigtig godt :-) Held og lykke med det.

    SvarSlet
  10. Hej allesammen
    Tak for det,jeg hælder kraftigt imod den skønne poncho,er næsten færdig med camomille-så tror der skal købes garn til poncho snart-smiler

    SvarSlet
  11. Jeg er vild med de grå farver glkæder mig tila t se når du lægger billeder af den færdige Camomille ...

    SvarSlet
  12. Spændende bøger og god inspiration. Måske skulle jeg lige et smut på biblioteket.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...