baggrund

søndag den 4. november 2012

Fristet

blev jeg da jeg kom i nærheden af Sidsel Sanghilds hæfter
Skulle egentlig kun købe hendes sidste nye-Handstads-men såååå


Tja bom bom,så fløj de andre to med hjem også

Jeg skal nu i gang med denne poncho


til min datter,som lige har købt sig en kort skindjakke,ved hun vil blive glad for den,så nu venter en ny omgang hækling


Hmm altså-tælle tælle og placere udt rigtigt-hækling bliver altså aldrig min favorit diciplin -smiler

Det er strik til gengæld,jeg er færdig med forbrydelsen sweater,lavet som cardigan


Den er afleveret og modtageren har boet i den lige siden
Den blev super lækker strikket i Alfa fra Sandness,ihvertfald ikke sidste gang jeg strikker i det garn


7 kommentarer:

  1. Ja der er mange ting der frister og somme tider må man lægge bånd på sig selv. Det er en spændende model "poncho" du er gået i gang med, og Sara Lund trøjen er flot lidt anderledes end de sædvanlige.

    SvarSlet
  2. ja uha,men du kender jo også hvor dejligt det er når vores hjemmestrik/hækling bliver godt modtaget,så gør det ikke så meget man blev fristet,når jeg ved min datter vil blive så glad for den.Ja den er lidt anderledes i farverne-antracit og hvid,men den blev bare så flot i de farver :))

    SvarSlet
  3. En af de flotteste poncho jeg har set - glæder mig til at se hvordan din bliver. Og cardigan er jo så smart - og meget bedre at bruge. Den er flot - og hun er heldig som har fået den!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget smuk, jeg er også spændt på at se den færdig, heldigvis tykt garn, så det burde ikke tage lang tid :), meget mere anvendelig, og jeg ved at modtageren sætter pris på mit arbejde, så gør jeg det gerne

      Slet
  4. Hvor det en fed poncho. Den må datteren da komme til at elske.Skøn Sara Lund trøje.

    SvarSlet
  5. Hvor det en fed poncho. Den må datteren da komme til at elske.Skøn Sara Lund trøje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så smuk, bliver hæklet i blød uld, så den skal nok blive et hit. Rigtig dejlig Lund, selvom den vist snart nærmer sig masse produktion i blog land :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...