baggrund

onsdag den 2. maj 2012

Kagens dag

KAGENS DAG


Igen i år går turen til kagens dag i Århus.
Som altid i følge med min mor,storesøster og min datter.
Vi må desværre undvære min niece i år,da hun lige har født en søn,så vi har lovet at guffe kager for hende også.
Nu håber vi så at der ikke igen i år er flest cupcakes,ved godt det er nemt,men alligevel.
Alt kageriet går til et godt formål-nemlig børnecancer fonden.
Så den ene dag om året er vi at finde hvor der afholdes kagens dag ,hvor vi guffer løs for et godt formål,så må man godt spise mange kager ikk ? :)

4 kommentarer:

  1. hej gitte
    mums vor de ser godt ud dine kager,nej nu har jeg hørt det med dig li kage det kan ik pas...lod du lidt være til de andre....
    knus karin pr

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin
      Jo jo,kage er jo mega lækkert,både de spiselige og de hæklede,men måske vægten ville være mest tilfreds med de hæklede-smiler,så er der ihvertfald rigeligt til de andre på kagens dag
      Knus gitte

      Slet
  2. Hvor er de bare søde gid jeg var god til at hækle men det kan jeg ikke rigtig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det,så laver du til gengæld de smukkeste miniature broderier

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...